vineri, 25 noiembrie 2011

Aerul gri


Atât de rece este locul ăsta plin de mine,

Atât de mic şi de închis e fără un pic de bine,

Şi chiar de îmi complic o parte din privire,

Se-amestecă mereu cu puţină iubire.


Şi aerul ăsta gri şi plin de frunze înghetate,

Mă stoarce de puteri, şi vrea să-noate

Spre o simpla trăire parc-amestecată

Cu multe culori transparente parcă.


Duioasa privire mă face să mă pierd,

şi cu fiecare sentiment să mai dezmierd

O ultimă culoare ştearsă de pe chipul tău

şi să ascult o distinsă voce, mereu.

2 comentarii:


  1. Hello my sweet friend, congratulations, very good your blog. I am Speaker from Argentina and I invite you to listen to the best romantic ballads in the world with my voice and my blog. Section dedicated to all my friends visiting from Romania, a country that is in my greatest affection. Ideal opportunity to share 10 beautiful songs from Romania since , December 1st is the national day of this beloved country.
    Block devoted entirely to news about Romania, its culture and its people.
    A warm hello to you.
    Beto, from Rosario, Argentina.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere