marți, 22 februarie 2011

Vointa


Am prins din zbor un gand ce imi aduce numai bine,

Acelasi gand il am numai atunci cand sunt cu tine,

Alearga zapacit prin mintea mea indragostita

De-acelasi tu, ce-o face fericita.


As vrea sa stiu sa imi tin sentimentele inchise,

Sa stie ele sa faca lucrurile dintre noi premise,

Si sa-ti inmoaie sufletul cu-atingerile lor fierbinti,

Si sa te faca sa iti doresti iar sa faci ce simti.


O sa imi eliberez mintea de milioanele de gaduri,

Ce-ar vrea sa se gaseasca printre randuri,

Sa le-nteleaga fiecare suflet mic, in parte,

Si sa le trimita mai departe.


Si uite-asa in timpul care iute trece,

Voi fi acelasi suflet care gandeste rece,

Dar care face lucrurile cat mai calde cu putinta

Si asta ca pentru el inca mai exista “Vointa”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu