duminică, 13 februarie 2011

45

Astept din nou o liniste deplina in aceasta noapte,
Si incerc sa prind gandul ce zboara la acele soapte,
Sublime, lasate undeva in coltul meu uitat,
Spuse cu drag doar de iubitul, ce-a fost candva, dar a plecat.

E mintea mea plina de amintiri si lucruri mii,
Si tot incerc s-adun in fiecare zi
Imagini cu fiinte dragi din viata mea,
Si-o las sa zboare si sa aleaga doar ce vrea.

Ma simt confuza, sau nici nu stiu ce simt,
Astept ceva, un sentiment ce inca n-a venit,
Stiu ca e aproap, si-l vreau aici, acum,
Sa simt iar stari de bine, sa nu le pierd pe drum.

Dar maine o sa pierd tot ce-am simtit acum,
O sa incerc sa imi aduc aminte acel sentiment bun,
Si o sa-l uit, sunt sigura de ast-acum,
Dar il astept sa vina iar, si ma supun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu