sâmbătă, 8 mai 2010

scrisoare

hello!!! i'm back :D... nu ca as fi plecat undeva , dar nu am mai scris de ceva vreme si ma gandeam ca poate va este dor de poeziile mele:))... am si eu o intrebare pentru voi... si daca puteti lasati si comment... voi chiar intelegeti poeziile astea? :)) nu de alta dar fiecare vede altceva cand le citeste... in fine...pentru mine fiecare reprezinta ceva... de acum incolo o sa incerc sa descriu putin gandul meu referitor la ideile din poezie :) poate asa or sa fie mai usor de inteles :p. de exemplu poezia mea preferata (pana acum) ;))... se numeste "iubit etern" :) si am scris-o cu gandul la bunicul meu care din pacate a plecat dintre noi... lucruri triste stiu ...dar asta e viata... mai departe va las pe voi sa va dati cu parerea referitor la EA(poezia) :P

Un suflet de gheata

Iti arde din viata

Un suflet curat

De-un alb imaculat.

Traieste implinit

Aproape nefericit,

Isi plange de mila ,

Dar in dragoste deplina.

Asteapta iubirea

Si-I atinge inima,

Un sentiment ciudat,

Pierdut… adevarat.

A plecat devreme ,

Fara a se teme ,

De-un viitor mort,

De-un timp fara port.

A lasat in urma

O lunga furtuna

In sufletul ei

Fara temei.

Nu poate plange etern

Dar simte-un infern …

Inchide in minte

Un alfabet de cuvinte.

p.s. sa aveti o zi/seara buna (depinde cand cititi voi ;)))

Un comentariu: