sâmbătă, 15 mai 2010

calator

ziua buna!!!!! ce sa inteleg... ca nu am primit niciun comentariu la ultima mea postare...oare nu ma mai viziteaza nimeni?:)) ciudat... uite ca m-am gandit sa va mai scriu cate ceva... sunt in tren in drum spre Bucuresti si sa zicem ca nu am ce face si trebuie sa omor timpul intr-un fel nu? intre timp am mai scris o poezie...:D zic eu interesanta. e adresata oarecum unei persoane :p care nu prea a inteles-o ....dar sigur o sa citeasa si o sa stie despre ce e vorba... poezia se numeste "hai" si suna cam asa :


Hai sa fugim

Hai sa uitam,

Hai sa murim

Hai sa-nviem,

Hai sa sarim

Si sa picam …

Sa ne-ndoim

Sa ne-ndreptam…

Hai sa renastem

Da ..hai s-o facem…

Haide cu mine,

Hai, ca e bine ,

Dar stai ca vine

Un rau de bine.

Hai la-nceput

Cand n-a durut,

Hai la sfarsit

Ca-i negrait.

Hai sa luptam,

Sa ne-adunam,

Hai sa jucam

Sa ne testam…

Hai sa-nvatam

Sa perfectam.


Si de nu o sa intelegeti poezia nu-i bai :p o inteleg eu:)) si acum o sa va las sa ascultati o piesa foarte tareee care pe mine ma da pe spate... bafta :p http://www.youtube.com/watch?v=AhcPPfJKs8I

Un comentariu: