luni, 8 august 2011

ganduri cu sora mea marea

Ea ma inspira de fiecare data si imi lasa ganul sa zboare printre valuri, ma linisteste si ma ajuta. Si de data asta mi-a dat inspiratie:


Mi-e dor

Prezenta ta imi face fiecare centimetru sa tresara,

Purtarea ta cretina si stupida ma omoara.

incerc sa-mi controlez comportamentul cu fiecare gest

Si-ncerc sa fac ceva sa nu te detest.


Nu realizezi cat de mult te iubesc cu tot ce-nseamna eu...

Si nu realizezi cum ma pot simti in preajma ta mereu.

Imi dai o pofta nebuna de viata

Si reusesc sa am zambetul pe buze langa tine dimineata.


Dar cand nu mai esti Tu, acea faptura dulce,

Ma faci sa simt ca tot se prabuseste-n loc sa urce,

Nu-mi doresc decat sa mai am parte de al meu iubit,

Si sa ma simt fricita, iar tu fericit.

Bataie de vant

As vrea sa pot sa-mpart cu cineva acum

Un mare sentiment care ma transforma-n scrum.

Desi ma simt uluitor cu a mea sora marea,

Pe tine nu te simt cu mine, si imi dizolva starea.


E limpede ca lacrima, si e plina de sare,

Dar reuseste de fiecare data sa ma bage-n stare,

Ma duce pe taramuri doar de noi privite,

eu si a mea sora suntem potrivite.



Nu vreau iar s-adorm si el sa treaca de noi,

Pentru ca fii sigur ca n-o sa vina-napoi,

Doar el e singurul care nu se intoarce,

Si stiu ce pierd, dar nu stiu ce voi face!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu