sâmbătă, 13 martie 2010

continuarea timpului

aa... am uitat sa pun ceva :)

Tu in mine

Dor de tine

Dor sa iti simt respiratia profunda

Sa aud glasul dulce si ragusit dimineata

Dor sa iti simt timiditatea si surasul cald

Aproape k am uitat sa ma trezesc cu tine

Sa te privesc asa cum o faceam odata

Dar iti aud iar vocea clada

Si imi aduc aminte de atingerea ei

Ma duce in alta lume

Lumea noastra

Cu lucruri simple

Lucruri colorat de complicate

Lucruri ce ne fac unici.

Inchid ochii si ascult

Imi fixez vocea ta in minte

E acolo…Nu o las sa plece

E a mea…si a ta…Esti tu…sunt eu

Suntem noi…Suntem unul

Suntem un tot

Cateodata gol si pierdut

Altadata de necrezut…complet

Stim sa ne aducem inapoi

Sa fim amandoi

Unici…doar noi

Dar revine uitarea

Incerc s-o alung si ma vrea mai tare

E indiscreta, e rea..

Ma ataca si nu vrea sa ma lase

Ma prinde si incerc s-o resping

Ma acapareaza intru-totul

Imi taie respiratia…

Vreau sa-ti aud vocea…

Ma chinui sa o strig…

Plang dupa ea

Imi pierd respiratia

Si e greu momentul…

Ajungi la mine si imi spui usor,..

Usor… usor… e aici…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu