marți, 23 februarie 2010

eu si cu mine...

Buna seara si bine v-am gasit dragii mei. Ma gandesc totusi k vreti sa stiti cate ceva despre personajul care scrie aici...oare !? :)) sper sa am dreptate. O sa gasiti in postarile mele multe zambete...hihi... dupa cum stiu cei care ma cunosc deja, imi place sa zambesc... sa rad mai tot timpul...ma caracterizeaza :> si ma face sa ma simt bine.

Sunt studenta (oau ce realizare :))... ) anul 2 si cica o sa fiu inginera ...unde pui...in protectia mediului...deci aveti de-aface cu o ecologista :))...eh nu inraita dar sper ca pe viitor sa fiu...poate knd o sa ies eu din facultate o sa incepem sa respiram si noi un aer mai curat... zic si eu ...cu toate ca sunt slabe sanse.

Altceva despre mine... sunt o fire energica, ambitioasa, cateodata rea :)) (unii ar zice k mereu), sunt leoaica….si dak ati avut vreodata de-aface cu o leoaica…stiti cam ce vreau sa zic :p .

Imi place sa ascult muzica buna.... muzica ce-ti transmite un mesaj... si poate pe viitor o sa incerc sa si fac ....cine stie !? am eu ceva in minte si sper sa imi iasa bine :D

Daca o sa imi urmariti pe viitor postarile (si sper eu sa o faceti :D) o sa aflati mai multe despre mine... pentru inceput zic eu k este de ajuns.

Apropo maine cica e Dragobetele :)) ... ce ne facem noi cu zilele astea ale indragostitilor k sunt cam multe… nu-i asa ? nu mai stiu negustorii astia cum sa mai faca bani... ofofof... pt mine zilele astea au devenit un intreg nimic... chiar trebuie sa-i iei iubitei/ului nush ce cadou de milioane sa ii arati k o/il iubesti ? si de ce tre sa ii iei de zilele astea ? nu o poti face intr-o oarecare zi ? heh... in fine ... fiecare cu gandirea lui...

Hai k va las .... va ajunge pe ziua de azi :P bye bye

2 comentarii:

  1. Si eu sunt anti Valentine's day, mult prea comerciala si, plus de asta, cum ai zis si tu, iubirea trebuie aratata zilnic. Dragobetele n-am apucat sa sarbatoresc pana acum, si cine stie cand se va intampla :)

    btw, welcome

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei bine, eu nu sunt impotriva acestei zile si chiar o sustin. Desigur, nu exista zi mai buna decat in fiecare zi sa-ti marturisesti dragostea fata de partenera. Negustorii sunt negustori, altceva nu au invatat sa faca si cum scopul scuza mijloacele ... nu am ce sa le reprosez. Sunt foarte multe persoane fara imaginatie care cauta sa impresioneze prin cadouri scumpe. Eu, pun creativitatea pe primul loc si sunt convins ca o partenera pe masura intotdeauna va aprecia lucruri, locuri si momente unice. Lucru valabil pentru ambele partide. Asa ca, nu-i obligatoriu sa cheltui bani multi pe lucruri mici cand poti sa "cheltui" mai mult timp pentru a oferii momente de milioane :)
    Am sa urmaresc cu interes posturile tale si-mi voi exprima parerea de fiecare data. (And thats not a bad thing, i think)

    Succes !

    RăspundețiȘtergere